kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 14, 2011

ANTARA MALAS DENGAN RAJIN


assalamualaikum semua. nak tahu. saya tengah semangat nie. semangat nk kemas kemas beg baju. eh. kenapakah? nie yang saya nk heboh kan. saya dengan rasmi nya akan menghadiri kursus induksi umum anjuran kementerian saya iaitu kementerian sumber asli dan alam sekitar (bunyik mcm gah tak) hahahahha. yang tak boleh blah nya. hari nie 14 februari 2011, baru dapat surat ok. kursus 17 - 25 februari 2011. rasa mcm mengejut tak? agak agak korang dengan semangat yang saya ada sekarang boleh membantu saya untuk terus bersemangat mengemas baju baju saya?hahahha. bagi ayat panjang panjang pown tak guna. kalau tak boleh buat kan. tolong bagi saya pinjam semangat korang sikit. takot weak tgh jalan. hehe.

terima kasih la bagi saya kursus cepat. kalau tidak. mahu melopong tgk rakan rakan saya buat pengesahan perkhidmatan awal dari saya. tu tidak adil tu!. tp sekarang rasa rasanya boleh la berlagak dengan diorang kan. sebab dapat g awal dari diorang. walaupun agak mengejut -.- . hampeh betul. huh ! kalau difikirkan masa 3 hari mmg tak cukup nak packing barang untuk 10 hari berkursus tu. tp bila difikirkan balik. esok kan ada cuti maulidurasul. jadinya. mmg tak dapat bersosial la esok sebab kene menghadap baju baju sendiri. huhu. cian ko rissa -.-

saya rasa. mcm byk je barang nk kene cari lg. jadi. pandai pandai la awak buat ayat ayat kesian nk mintak pinjam itu ini. tp jangan lebih lebih ya. nanti nampak sangat gedixnya. hehe. dan misi saya sebelum pergi berkursus adalah menyelesaikan segala apa kerja kerja yang tak siap lagi. risau bos cari pulak. baik siapkan dulu sebelum ada yang mencari cari nanti. risau plak norissa dari jaoh pk pasal kerja kan. bagi la norissa enjoy sikit dengan kursus yang kadang kadang je boleh dpt nie an. hehe. ishh ayat melampau lampau. (enjoy ke?! opss) hahahhhha.

dah dah. cakap merapu rapu dari tadi. tp hati malas jgk. malam nie jangan buat tak tahu je dengan baju baju awak tu. cian dia tak dpt nk keluar. sekali sekala mereka nk jugak jengok bangan lalang tu mcm mn kan. hehe. best la diorang dapat g jalan jalan. tuan dia je seksa kene berkursus dengan jadual yang sangat ketat sekali. yang paling tak sedap dengar "siapa lambat, semua kene denda" jadi. jangan cari pasai nk kene kan orang plak. nanti sendiri yang terkena. hahahhaha. bak kata diri sendiri. 'elok sayang dari benci' -.- ermm. (ada kene mengena ke ayat nie. ahh lantak la) hahahahhah.


semoga berjaya norissa ! semangat berkemas ! jyeahhhh !


No comments:

Post a Comment

template