kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 8, 2011

AM I AN HOURGLASS FIGURE ?!

hourglass


terus terang cakap la. saya sangat berharap korang jawab 'YES' untuk soalan saya di atas. hahahhah. tp tak pe la kalau korang jawab 'TIDAK SAMA SEKALI' pon. saya tetap jgk bekeras nk jawab ini. 'YES ! i am hourglass figure. hahahhha. bagi la badan norissa nie kembang sikit an. tak nak macam lolipop lagi. ya ya ya tak. hahhahaha. ok stop gelak. korang pernah terfikir tak bentuk bentuk badan manusia nie. ada mcm mcm bentuk kan. kita je tak tahu nk kategorikan. sebab tak pernah nak ambik tahu. betul tak. sama la mcm saya. yang kita tahu kurus berisi gemuk. itu saja. semalam puas gelak dengan adik saya, mohamad khairi eizmeer. dia lelaki ok duk main ngumpat ngumpat 'someone' nie punya badan. saya layan gelak je sebab dia tak reti nk berhenti bercakap. mengong punya adik !. hahhahah. kepada yang diumpat. mohon maaf bagi pihak adik saya. ye la bukan apa. jarang dapat tengok bentuk badan yang macam macam nie kan. bila sesekali tengok mesti ada rasa pelik sikit betul tak? sama la mcm saya. hehe. sini saya nak cite sikit pasal bentuk bentuk nie. rupa nya diorang guna ukuran 'sesuatu benda' untuk mengenalpasti bentuk badan manusia. saya tak pasti ada ukuran lain atau tidak. tapi ini yang saya jumpa.

ini la dia. hourglass tu la yang saya war warkan td. ala ala sy tak. hahahha. jgn jelez. ada byk lagi sebenarnya nama nama lain like cornet, lolipop, column, goblet, cello @ brick. hah mcm mcm nama plak keluar kan. tp semua benda alah tu mmg ada bentuk nya. so jangan mara kalau nanti tibe tibe saya nak tegur badan awak nampak mcm pisang la. saya tak salah ok. hahahhah. semua yang di atas nie sebenarnya khas untuk perempuan. kalau lelaki pulak macam mana? nie hahh!


diorang punya nama tak de la kelakar sangat rasanya kalau nk bagitahu. sebab da la ada tiga jenis bentuk je. nama pown mcm sedap je kan nk sebut. jelez betul la. aishhh ! mana mana lelaki yang sedang membaca entry ni. sila kenal pasti bentuk tubuh anda. pastu sebut sendiri kuat kuat. hahahahha.

tapi kan. tak kira lah walau apa pun bentuk badan korang. jaga kesihatan tu. jangan la nk diet sana sini sebab nk jadi macam u punya idola. kalau da tak sama bentuk badan tu. buat la mcm mn pon tetap tak sama ok. yang penting nya di sini. saya bangga dengan bentuk badan saya. nampak mcm tak hipokrit sangat kan. hehe. biar la orang tak selera nak pandang pon. bak kata diri saya sendiri. "simple tu kadang kadang sempurna" ^.^

papai..


2 comments:

  1. kajian yg bagus.. boleh bg ceramah psl figure la pas ni ea.. huhu

    yes u r rite " simple tu kadang2 sempurna "..

    ReplyDelete
  2. ceramah tak ley la.
    aku tukang kaji je.
    tahu sama sama tahu.
    hehe

    ReplyDelete

template