kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 7, 2011

SHUT YOU MOUTH !


hoi ! diam boleh x? apa pasal banyak mulut sgt nie. da xde keje ke nk membebel kt cnie. orang lain pown suka bercerita jgk . tp xla macam ko nie. cakap xreti nk berhenti. nonstop potpetpotpet kalah orang perempuan. meh cnie dengar aku membebel pulak. aku xtau la apa yang ko pikirkan sekarang nie. ko jangan ingt muka ko hensem mcm artis. kulit putih. rambut pacak pacak. idung mancung kebawah. kening tebal setebalnya. janggut xterurus. pakai contact lens bagai tu. ko ingat ko boleh menggoda org dengan apa yang ko ada 2 la eh. boleh jalan la. ko ingat ko pandang aku mcm 2 ko ley goda aku la eh. xakan la. jangan smpai aku tutup mata ko plak kang. xpown biar ko xnmpak langsung da pasnie. baru ko tau kejam xkejamnya aku nie. baru ko tau bumi nie tinggi atau rendah. hah. da lama aku perhatikan ko nie. da melampau da aku tgk. kadang2 sampai menyusahkan orang pown ada. hidup ko nie mmg suka menyusahkan orang eh. ramai orang terasa ngn ko tau kt luar 2. ada ko tahu tu? ada ko rasa apa yang diorg rs? xde kan? so xyah la disebabkan mulut ko yang macam longkang nie xde orang yang nk dekat ngn ko. nanti jangan terhegeh hegeh nk suruh aku campak kan ko kt hutan. pulaukan diri sendiri sebelum org pulaukan ko. ko nk macam 2. hah. apa geleng geleng. takot la 2. jangan nk minta belas kasihan dari aku la. aku da muak tgk ko buat muka seposen macam nie. aku da bagi banyak peluang kot kt ko. tapi ko sia sia kan je. ko ingat air liur aku nasihatkan ko dl free free je ke? ko ingat aku nasihat ko dl xde kene perah otak ker? ko ingat aku xde kje lain ke nk jadi pakar kaunseling ko dl? cuba lah fikiran 2 matang sikit. nie tidak. sikit sikit nk membebel. ko lahir tahun ayam ke bising bising macam ayam jgk nie. mmg xreti nk senyap eh. kalau orang yang xbiasa ngn ko nie mmg da kene. lagi lagi kene ngan abang badan kental kental 2 kan. mmg aku tolong jadi pompomgirl kt sebelah abang 2. mmg aku soh bagi kawkaw punya. ntah la. aku pown da xtau nk nasihat apa ngn ko nie. masuk telinga kanan keluar telinga kiri. mmg sia sia la aku cakap. kalau nasihat kan budak budak pown rasa mmg boleh jadi orang la. xla macam ko nie. xley nk ubah da. keras macam batu. kalau dipecahkan jadi kecik pown tetap keras jgk. mcm ko la 2. hah. nangis pulak. xmalu ke nangis nangis nie. ko tu lelaki bukan perempuan nk nangis bendenya. nk cakap sakit aku rasa aku xpukul pukul ko pown. aku cuma membebel kt ko je. nk bg ko rasa macam mn rasanya bila ko membebel kat orang lain. mesti sakit aty kan. macam nie la rasanya. tau x? hah. tau pown angguk. dari td dok geleng-geleng je. ishh geram je aku tgk ko nie. da ! g main jauh. jangan nk kacau orang lg. kesat air mata 2. g cuci muka dl. t orang nmpak ko nangis. ish ! xtau malu nangis nangis macam budak kecik tak dapat mainan aku tgk ko nie! ntah apa apa ntah perangai. jangan mara aku lak eh. aku cuba nk bantu ko je. t kalau ada masalah lg panggil la aku. kalau ko tahan la an. hahahhahahha~

p/s : bukan senang nk dengar norissa membebel nie kan. sebab die xreti nk mara orang. kalau kene mara ngn norissa nie mmg anda manusia bertuah la kan. sebab lebih kurang macam dpt limited edition la. mmg jarang-jarang keluar. setahun pown xtentu boleh lagi. hahahah. siapa yang kenal rapat dengan norissa je tahu pasal ini. lagi satu untuk pengetahuan semua saya xkenal pown siapa lelaki nie. dia minta dibebel kan. siap tutup mulut sendiri lg dengan kain itam. pada siapa2 yang terasa 2. saya mmg xde niat eh. niat sebenar hanya nk lepaskan bebelan je. hehe..

fuhh ! lega ! :D

kepada en. khairi akmal. xyah nk gelak sangat la baca ini entry. -.- nak kene mara ker?!

No comments:

Post a Comment

template