kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 11, 2011

BILA stomach pain MULA MENCINTAI menstrual pain


aishhhh ! geram btol la xde tempat lain ke nk dating. tahu la tengah bercinta sakan. duk dalam perut aku nie buat apa. sakit tau. selalu datang sorang sorang xde la sakit sangat rasanya. skrg da pandai plak berdua duaan kt dalam nie. harus la xtahan kan sebab msti bertambah tambah sakitnya sekali gus dia dtg. ditambah pulak bos yang sangat baik dan rajin mengutarakan hasrat nya utk mengedarkan byk giler surat hari ini. saya sgt berterima kasih la ya bos buat perut saya nie bertambah sakit. saya suka sangat sangat. -.- betapa gembira nya hati saya td kulu kilir mencari fail. sampai nk terjatuh tau. nasib baik xde orang perasan. xpasal pasal norissa glamour satu ofis. hehe. hah xpuas hati btol la dengan si pain pain nie. time busy busy macam nie pulak die dtg. ish2 ! -.- nasib. xpe la norissa kan kuat. nak di pendekkan cerita (sebab xde mood sakit sakit nie) makan ubat tidur la ya. eh eh. xboleh tidur sekarang. kt ofis lagi nie. balik kang baru saya tidur ya. bye ~

p/s : sediakan payung sebelum hujan (walaupun xde kene mengena sangat tp boleh la nk bg jgk)
hahahhahah~ :D

No comments:

Post a Comment

template