kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 22, 2011

CERITA TENTANG SEMALAM

(gambar ini tiada kaitan dengan cerita tentang semalam)

assalamualaikum.

hai semua. apa khabar. sihat tak? saya di sini sihat wal'afiat sahaja. hehe. ayat dah mcm nk buat karangan masa exam bahasa melayu darjah enam dulu. karangan surat tak rasmi nak anta kt rakan di luar negara. hahahhah. mengong.

nie nak cerita tentang semalam nie. semalam kan. saya rasa saya paling bernasib baik sekali. dari pagi sampai malam. saya boleh lg tersenyum. :) hehe. rezeki melimpah ruah. syukur alhamdulillah. sampai rasa mcm tak abez pulak sebab banyak sangat. so saya bagi bagi kan je mana yang tak mampu saya nak abez kan tu pada orang yang mampu. tibe tibe saya jadi murah hati sangat sangat semalam kan. hehe. ye la. dengan sarapan mcD pagi pagi buta *k.bai belanja. jamuan lepas perhimpunan lagi. jamuan lepas meeting lagi. hehe. byk saya makan. bak kata orang. rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari. :p

yang paling best dpt buah buahan. mcm mcm ada. tak sempat nak kongsi dengan kawan kawan. sebab ramai yang da balik. tapi paling tak best nya sekali bila dapat durian. 7 biji semuanya. tapi malangnya saya tak makan durian. jadi. kene jgk la bagi bagi pada yang berkenaan. jamu diorang kt bonet kereta. abez satu kereta bau durian. tak pe. saya cuba untuk bertahan. balik tu terpaksa cari daun pandan seikat nak letak kt dalam kereta. sepanjang perjalanan balik tu bukak semua tingkap sebab takot penink kepala. tu pown agak me'ong jgk da semalam. tapi tahan je. -.-

malam pulak saya join group yang dikenali sebagai 'persatuan gelap'. hik2. mcm seram je dengar bunyiknya kan. tapi group nie baik baik sahaja. selalu buat saya happy. hik2. kitorang g main bowling kt alamanda putrajaya. cadangnya saya nak tido uma k.shima. tapi tak jadi sebab adik saya si mohamad khairi eizmeer tu tak kerja malam. tak nak la bagi dia dok sorang sorang kan. jadi saya membuat keputusan untuk menjadi akak yang baik. dengan dia dia sekali saya bawak g alamanda. hehe. cian dia esok nak keje pagi. kol 1 am baru smpai uma. alhamdulillah. yang seronoknya mlm tu. saya dpt pecahkan rekod diri sendiri. huhu. cecah la mata sampai 125 masa main bowling tu. hahahha. tak sangka kan. hehe. mmg bernasib baik. good for norissa ! yeahh!

begitulah ceritanya.....sekian.

p/s : terima kasih en khairi akmal. terima kasih semua ! :)

No comments:

Post a Comment

template