kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 23, 2011

BURUK PERANGAI KAU NORISSA !


assalamualaikum semua.

saya ada cerita bez nak kongsi nie. tp agak memalukan diri saya sendiri la kan. tak pe. tak salah kan kalau nak kongsi. mungkin ini akan jadi pengajaran buat saya dan mungkin buat korang semua. hehe. memandai je aku nie.

tadi. sementara nak tunggu adik saya balik kerja. g makan kt mamam de cafe. dekat je ngan tempat kerja dia. so alang alang tu makan tengahari sekali la kan kt situ. dengan kak atie sekali sebab sebelum tu teman kak atie g tesco ada barang nak tukar katanya. kami pown makan bertiga. asyikk giler makan tomyam campur dengan nasi putih. kak atie pulak makan nasi goreng belacan. mmg menusuk la belacan die. sedapp. semua licin habis kene telan. ok semua dah settle. balik. balik.

sampai rumah. lepak atas sofa empuk saya. on tv bukak astro warna. macam biasa la bila perut kenyang mata jadi berat. setan tu setan. tapi saya kalah. saya mula baring bagai ular sawa. mcm orang tak sedar diri. huh! mcm orang giler. tidur lama lama. dan tiba tiba tersedar bila my bb (bosbesar) call. tengok tengok jam da pukul 7.30.

ohmaigad!

dalam kepala hotak nie pikir adik aku tak pergi kerja lagi ke pagi nie. dia masuk kol 7.00 pagi. tp sekarang da kol 7.35. dia tak tahu ke dia lambat da nie. ishhh mcm mn tak cuaknya. sebab saya yang kene hantar dia g kerja. sempat la bukak sliding door tengok luar da terang cikit. terus g bilik adik ketuk ketuk pintu. bila bukak je tengok dia sedap relex je baring. orang lain risaukan dia. tp dia boleh plak bergayut kt hp lagi. geram betol saya. orang risaukan la dia. tapi dia. bila da 5 minit tak keluar bilik. geram la kan. g la ketuk bilik dia lagi sekali. bukak pintu dia tetap baring lagi. siap dia mara mara lagi soh tutup pintu balik. ok fine. kali nie mmg lantak ko la. saya baring balik atas sofa empuk saya. otak da bengal da nie. sebab tidur lama sangat. huh!

3 minit kemudian. adik saya keluar. dengan selamba je dia cakap kat saya. "ko ngingau ke hape ha! ko tgk hp ko am ke pm" . erkk?! 7.30 pm ke bukan 7.30 am eh. hahah. malam rupanya. mmg mcm mengong. buat malu je. punya la geram geram tadi. rupa rupanya salah sendiri. ambikk ko! tahan la malu sendiri. hehe. sampai bila bila la kene bahan dengan dia pas nie. kurenggg! hehe

























pengajaran untuk saya hari nie : lepas nie jangan nak cari pasal tidur petang petang lagi. nanti boleh jadi giler sebab bangun tidur otak jadi bengal tak ingat apa apa. mengarut je lebih. haha. lain kali kalau nak tidur lepas zohor ya dan bukan lepas asar. -.- astaghfirrullahalazim.. buruk perangai kau norisssa !







terima kasih encik khairi akmal sebab kejutkan saya.
hehe. cian awak pown terkena.

No comments:

Post a Comment

template