kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 9, 2011

MISI

- 08.03.2011 - 12.03.2011 -

hehe. mengada ngada je lebih perempuan nie. nak bermisi misi segala. hasut la mcm mn pown dia tetap nak buat jgk. degil. tak pe la kan. bukan selalu boleh jadi gila mcm nie. tp apa yang saya tahu. misi nie boleh mendisiplinkan diri saya untuk tidak bersosial di laman facebook lagi dlm masa 5 hari nie. dan mungkin akan mengurangkan penggunaannya dari masa ke semasa. en. khairi akmal si bb (bosbesar) tu pown jarang main facebook. tak kan la cik norissa tak boleh kan. hehe. itu kata kata semangat untuk diri sendiri je. hahahhaha.

yang tak puas hati nya semua tak nak percaya saya nak jalankan misi nie. nape weyh. ini kan untuk kebaikan saya. ceh ! ayat poyo keluar. almaklum la penggemar tegar laman sosial facebook yang 24 jam on9 nie mmg la kan. semua orang tak kan percaya. dan dari sebab itu la saya nk berubah jadi penggemar laman sosial facebook yang tak berapa nak tegar. hahhaha. cukup untuk bersosial 2 jam sebelum tidor. boleh kah begitu? yang pasti saya nk berubah. banyak benda saya abaikan disebabkan ini. tak pandai nk control diri. tak pe norissa tak pe. ini la masa nya untuk berubah. hik hik.

(goodluck norissa sayang)

benar dari hati : saya rindu pada kawan kawan laman sosial facebook saya ! -.-























4 days left....

No comments:

Post a Comment

template