kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 16, 2011

KETAWA UNTUK 3 GELAS AIR


situasi ini berlaku di sebuah kedai makan berdekatan rumah saya. YUKI nama kedainya. selepas penat mengemaskini rumah along yang perlu dikosongkan dengan segera. kami tiga beradik niat nak makan western food kt situ. so, panggil abg order. semua mula la semua menyuarakan selera masing masing.

k.bai : menu bang
*5 second kemudian
abg order : nak minum apa?
rissa : barlie suam dengan ais kosong *senyum mengada
k.bai : cincau gelas BESAR satu
abg order : sejuk ke panas? *sambil tersengih *kami geleng kelapa
k.bai : sejuk. kalau cincau gelas BESAR tu berapa?
abg order : kalau gelas biasa rm1.20, kalau gelas BESAR rm 2.50
k.bai : owh. gelas BESAR lah. hehe
eme : saya nak horlick ais satu
abg order : makan? *sambil menulis dgn khusyuk
k.bai : chicken grill satu
rissa : orang tak nak makan western la
eme : aku pown sama. bagi nasi goreng ikan masin satu
rissa : saya nak nasi goreng paprik ya
*tibe tibe k.bai menyampuk
k.bai : semua orang tak makan western. k.bai nak tukar la
abg order : *sengih macam kerang busuk
k.bai : saya nak nasi goreng kampung
*hahhhaha. dari western terus turun ke kampung. apa da. hahahhahahha

5 minute kemudian
abg anta air : sini kan
semua : hah!
k.bai : tapi cincau nie nak gelas besar. tapi tak pe la
*abg antar air pown berlalu pergi. bila dibelek belek nak tahu tak apa yang kami dapat.
1 air suam;
1 cincau ais gelas biasa;
1 horlick ais;
1 ais kosong gelas BESAR.

hahahhahahhahahhahaha. tergelak besar jgk la kami tgk semua air ktorang tu. barlie suam saya mana? takde. yang dpt kt saya air suam je. boleh tahan panas plak tu. yang tak boleh bla nye. ais kosong gelas BESAR tu. ada ke orang nak order gitu. isshhhh ! mengarut + lawak sungguh. hahahha. yang sempurna hanya horlick ais adik saya. huh !

hampeh betul -.-

last last tukar jgk ais suam sy ke barlie suam idaman hati. k.bai tak nak tukar. sebab da minum katanya. hehe. padan muka. dapat gelas besar. tapi ais kosong je. kira boleh la tu kan. huhu.















p/s : encik khairi akmal, jangan jeles ya saya belanja diorang makan. hehe.

No comments:

Post a Comment

template