kisahnya en. harry & cik rissa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 14, 2010

KENAPA SAYA SUKA AWAK ?



Kenapa saya suka awak?
sebab awak seorang yang baik hati
awak tak pernah buat saya mara
awak sentiasa buat saya senang
saya je selalu susahkan awak
selalu buat awak risau
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab awak sudi jadi peneman saya
awak ada bila saya rs kebosanan
korbankan kredit awak utk sy
sy je selalu TERtidur awal
bila awak rs sgt3 bosan
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab bila saya sedih, awak di sisi sy
awak ada utk lapkan air mata ini
pinjamkan tangan utk bantu sy
saya je xpandai pujuk awak
bila awak terkecil hati
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab awak boleh jadi doktor saya
bila saya sakit demam sekalipun
awak ingatkn sy utk mkn ubat
saya je xselalu tanya awak
"awak sihat x hari nie?"
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab awak selalu bagi sy semangat
kira boleh jadi motivator saya la
awak akan buat saya senyum
saya je yang akan senyap
bila awak pun senyap
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab awak selalu cakap saya comel
walhal saya xla comel mana pon
nampak sgt nk jaga hati sy an
saya je selalu kutuk2 awak
xpernah nk puji awak
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab saya tahu awak sayang saya
tiap hari mesti ungkap ayat ini
' I LOVE U la kt awak sangat2 '
saya je selalu jawab ' ME 2 '
mmg xpatut kan saya
saya tahu itu

Kenapa saya suka awak?
sebab awak boleh sabar dengan saya
walaupun sedegil2 budak norissa
awak tetap boleh sabar dgn die
saya je xpandai nk hargai
mmg betul2 xpandai
saya tahu itu

Dan saya tahu awak tak suka saya macam nie.
saya janji akan cuba ubah diri saya sehingga awak suka saya
saya janji akan sentiasa update dimana saya telah berada
saya janji saya akan cuba berjaga hingga awak TERtidur
saya janji saya akan pujuk diri sy utk belajar memujuk
saya janji saya akan tanya khabar awak setiap saat
saya janji saya tak akan diam seribu bahasa lagi
saya xjanji akan puji awak lepas nie. sowry !
tp sy janji sy akan ungkap dulu ayat ini
ayat yang sangat bermakna bg kita
' I love U la KHAIRI AKMAL '
hik3..ok..err err mm.....
agak2 awak lah kan
awak suka sy x?
mst suka n
sy tahu 2
:)


p/s : walaupun pakcik harry xberpeluang baca ini blog. sy tetap mau berterima kasih pada die sbb sayang sy sepanjang nk mencecah 2 tahun berpacaran nie kan . bak kata orang keliling 'untung la ada orang sayang' . hehe . eh mesti la sayang kot . hahahhahah~


2 comments:

template